پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
4295
-
الف
+

آشنایی با بازیگر نقش "شیطان" در سریال «احضار»

به بهانه پخش «احضار» به بررسی کارنامه هنری میلاد میرزایی بازیگر این سریال پرداخته‌ایم.

به بهانه پخش سریال «احضار» به بررسی کارنامه هنری میلاد میرزایی بازیگر نقش "محسن کامرانی و شیطان" در این سریال پرداخته‌ایم.

به گزارش آی‌فیلم، میلاد میرزایی متولد 31 شهریور 1369 در بابل است. او دارای مدرک لیسانس بازیگری است.

میلاد میرزایی فعالیت هنری خود را با دوبله آغاز کرده و در سال 1386با فیلم سینمایی اشکان، انگشتر متبرک وارد عرصه بازیگری شد.

این بازیگر جوان کشورمان در سال 1392 کار خود را با سریال سرزمین کهن به کارگردانی کمال تبریزی در تلویزیون آغاز کرد و دو سال بعد در سریال چرخ و فلک به کارگردانی عزیزالله حمیدنژاد دیده شد.

میلاد میرزایی در سریال بانوی عمارت نقش خواستگار فخرالزمان به نام رشید، پسر حاج فتاح را بر عهده داشت. او در این سریال به همراه حسام منظور، محمد فیلی و مریم مومن نقش آفرینی می کرد.

سریال رنج پنهان به کارگردانی بیژن میرباقری که اتفاقات دهه 50 را روایت می کرد نام مجموعه دیگری است که میلاد میرزایی در آن حضور داشت. 

این هنرمند در سریال شرم به کارگردانی احمد کاوری که در سال 1399 پخش شد در کنار بازیگران مطرحی مانند زنده یاد سیروس گرجستانی، فریبا متخصص، پژمان بازغی، فاطمه گودرزی و ابوالفضل پور عرب ایفاگر نقش حسام رنجبر بود

میلاد میرزایی در سریال احضار، شخصیت محسن کامرانی خواستگار سابق مائده را بازی می کند.

داستان این سریال با سفر چهار دوست شروع می‌شود. در این سفر مائده که عاشق کامرانی است دست به دامان خرافات شده تا کامرانی (خواستگار قبلی او) برگردد. در همین سفر بین دوستان فاصله می‌افتد و کامرانی خواستگار قبلی مائده این بار برای خواستگاری از دختر دایی مائده، زهره سفر آنها را به هم می‌زند.

گفتنی است که سریال «احضار» هر شب ساعت ۲۱ روی آنتن آی‌فیلم می‌رود و بازپخش آن نیز در ساعت‌های ۵ و ۱۳ نمایش داده می‌شود.

جدول پخش شبکه آی‌فیلم

مشاهده و دانلود سریال

ه ص / س م

نظر شما
ارسال نظر